dunya01 ayrılmak istediğiniz zaman çalışamaz raporu almanız gerekiyor bana 37. Haftayı doldurunca almak çok saçma gibi gelmişti ama rapor bölümü çalışamaz raporunu da alman gerekiyor dediler ama farklı bir doktordan alınamadığını hiç duymadım öyle bir şey yok diye biliyorum sgk ya giriyorlar raporu çünkü iş yerinizde ki rapor birimine sorun bence