Eylul11 Selam kızlar üniversite hastanesinde öğretim üyesi doç doktorların sezeryan fiyatları ne kadar bilen var mı ?
Akdogan70 Eylul11 doğum fiyatları yüksektir çünkü muayene fiyatları da genelde yüksek oluyor yüksek doktorların
BirazbundanBirazondan1 Kubra003 sivas da Eylül l ayında doğum yaptım. Üniversite hastaneside fiyatları aşağı yukarı aynı fiyat. İlk fiyat duyduğumda eşim sormuştu inanmamıştım 😅. Kime söylesem fşyata inanmamıştı.
Kubra003 Akdogan70 Eylul11 bende anlamadım emek veriyo heralde ondan aslında sezaryene daha çok masraf gidiyo anestezi bilmem ne 😄😄 muayene ücretide 395 tl benim doktorumda doç
Eylul11 Akdogan70 Ben doç dr gidiyorum muayene ücreti 500 veriyorum çok pahalı değil ama doğum ücretleri konusunda hiçbir fikrim yok . Eğer çok yüksek bir ücret ödeyeceksem özelde doğum yaparım diye düşünüyorum
Eylul11 Akdogan70 Evet doğrudur hatta belki daha pahalıdır ama özellere göre üniversitenin daha uygun olabileceğini düşündüm açıkçası
Akdogan70 Eylul11 😅😅😅 unv daha kazık suan Bi konu yüzünden unv hastanesine gidiyorum doçent doktor yani dediğin gibi öğretim üyesi doktor muayenesi 2500 başka Bi şubesinde 2100
Eylul11 Akdogan70 Sizin gittiğiniz üniversite ve dr alakalı bence ben muayene ücreti 500 tl veriyorum bana gayet uygun geldi fazlasını söylemiş olsaydı özele giderdim zaten 😀
Eylul11 Kubra003 İnanılır gibi değil ama benim doktorum bana dedi ki normal düşünüyorsan bizim takip ebelerimiz yok ona göre dedi 🤦🏻♀️ zaten dr la alakalı fiyatlar hastane ücret almıyor diye biliyorum
Eylul11 Kubra003 Muayene daha uygunmuş fiyatı. Bende doğum fiyatını öğreneyim en yakın zamanda doktoramı soruyoruz 😅