Kışa geliyor uzun kollu alabilirsin ben karışık aldım büyük büyük almıştım uzun süre kullandım kıyafeti kalın bir şeyde kısa kollu zıbın kullandım yada ev aşırı sıcak olursa kısa kollu zibini kullandım büyük büyük aldigim icinde bebeğim 6.5 aylık hala ilk zamanlarda kullandığım zibinlari kullaniyorum bazılarını küçük almışım onlar rafa kalktı zaten zıbın bolca lazım oluyor özellikle kusan bir bebekse her şey bolca lazım oluyor 😂