DETAYLI ULTRASON HİKAYEMİZ ☺️
Çok heyecanlı bir gündü sürekli aklımda şüphe korku doluydum , ilk girdiğimizde herşey tertemiz çıktı çok şükür daha sonrasında son olarak yüzü ve burnu kalmıştı fakat kızım burnunu göstermedi uzun uğraşlar sonunda doktorumuz yürüyüş yapmamızı söyledi ve 3 kez tekrarladık bunu yürüyüş sonrası yukarı çıkıp ultrasondan bakıyoruz yine göstermiyor burnunu 3 kez yürüyüşe indikten sonra artık bende ister istemez sinirlenmiştim😄 sonunda gösterdi fındık burnunu ve sonuç olarak detaylı organ taramamız temiz çıktı darısı sizlere inşallah sizlerin nasıl geçti ? 😍