Akdogan70 Birisi00 kız öyle kötü olsa dikiş ve kesi olmadan doğum yapar miydim veya doğumdan kalkıp hemen kendim nasıl giyinirdim suni asla kötü değil
hayalim35 Birisi00 kilosu solunumu iyiyse doğum olsa da sıkıntı olmaz 39+1 haftalığım hala doğmadı 2 doğum yaptım ikisini de doktor başlattı
Birisi00 Dora22 117/46 çıktı bugün. Ben nst sirasinda sanci gorunce cok stres oldum oda etki etti sanirim
Dora22 Birisi00 bendede sancı çıkıodu en son 37+2de eşim seni götürcem dddi acile gitmştk sancım ve tansiyonm yüksek çıkınca doğuma almışlardı beni. Epey beklemiştim belki tansiyonm düşer diye. Sizde tansiyona dikkat edin
Birisi00 Safie2020 36+1 haftalik. En son iki hafta once gittigimde 2400 du . Bugun hic sormadim. Doktor olcumlerini yapti haftasi ile uyumlu dedi
eylemm09 _Tazeanne bebeğin toplanması nasıl anlaşılıyor ben daha 21 haftalığım ama bazen karnımın bir kısmı sertleşiyor böyle değişik bişey ama sonra düzeliyor öyle birşeymi acaba yada benim şu an böyle hissetmem normal mi ya
_Tazeanne eylemm09 haftanız daha küçük varsa şikayetiniz doktora söyleyin magnezyum kullanıyor musunuz kasılma tam olarak bi taraf sert oluyor dokunduğunuzda sanki bebeği elliyormuşsunuz gibi eğer öyleyse dokunmayın ovalamayın rahmi uyarıyor
Birisi00 eylemm09 O haftalarda da toplanıyor. Ama son haftalar yuruyemeyecek hale getiriyor. Bebek toplaninca karnim sertleşiyor ve gecene kadar yuruyemiyorum.
Ketenprensess Benimde bugün sabah adet sancısı gibi ağrı girdi karnıma ama ama hemen gecti37+4 gunlugum