DeryaKaragc Hamile olduğumu öğrenmeden önce yüzümde sivilceler çıkmaya başladı somra hamile olduğu öğrendim tam geçiyor diyorum ertesi sabah yeni sivilceler çıkıyor 14 haftalık olduk hala devam ediyor bu soru yaşayıp nasıl çözüm bulanınız var mı
Zehra DeryaKaragc hamilelkte sivilce norml cnm bndede çıktı ilk bşlrda çok cnm sklyrdu ama zmnla alışıysn bn gitmesi için maske fln kullnmdm açıkcası suan 34 haftalık hamileyim sivikclrmde azalma vr ama yüzünü bol bol yıka bn öle yptm
Kuzusunannesi DeryaKaragc canım valla sen benim yüzümü görsen kendimden nefret ediyorum artık aynaya bakasım gelmiyor suratım sivilce tarlasına döndü doktora sordum bişey kullanamazsın ama 1lt suya az bişey sirke koyup sabah akşam sil onun dışında hiç birşey kullanma dedi
Seda42 DeryaKaragc canım ben hiç bir çözüm bulamadım 26 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç bu kadar sivilce çıkmamıştı yüzümde şimdi sivilce leke çirkinleştirdi kızım annesini
Busranagme DeryaKaragc Can'ım bende aşırı çıktı ve lekeler kaldı meğer Demir'im düşmüş o yüzden böyle olmuş cildim , 35 haftaya geldim iğne verdi doktor iyi gelır sanırım 😩 Gec kaldım biraz
Zehra Kişiden kişiye değişiyor tabi ama Doğum yptktn snra kendiliğinden geçer dylr bn kndi doktoruma sorunca onun ilacı fln yk dedi
PembeLia Limon suyu sürün yüz pediyle veya hakiki elma sirkesi. (dersaneler,torku, taskobirlik) markaları olabilir.
DeryaKaragc Kuzusunannesi kaçıncı haftadasınız benimde öyle geçen sivilcenin kırmızı kırmızı izleri kalıyor onlarda geçmeden yenileri çıkıyor
PembeLia 1 lt çok bence küçük bir püskürtmeli kutuya yarısı sirke hatta yarıdan biraz fazla daha iyi olur biraz su 5-6 damlada limon suyu damlatın faydasını göreceksiniz.
Zehra DeryaKaragc normlde sivilce çıkınca dylr kız çocugu olck ama bn doktoruma sorduğumda erkek bebek hormonlrndn dolayı çkymş sivilce
DeryaKaragc Seda42 benide bu bebiş çok çirkinleştirdi doktor erkeğe benziyor dedi ama kesin değil bazıları çok güzelleşiyor şanslı kesim 😂
Snglbrkecrn DeryaKaragc aynı sorun bende de var ve tam düzeldi diyorum yeniden çıkıyor benim 2.hamileligim ilkinde kızım oldu ama çok guzellesmisti aksine yüzümde leke bile kalmamisti şimdi 22 haftalık oldum doktor bana kesin kızın yada oğlun olcak demedi sadece sana benziyor dedi devlet hastanesi bende ogundur bugündür kızım olcak diye biliyorum hayırlısı inşallah geçer ya ne yapalım ☺