Aytlkya Kızlar doğum sancısı nasıl olur böyle belimde ağrılar var gelip giden bide böyle karnımın alt tarafı hafif 🤦♀️
duriskonunannesi Aytlkya regl ağrısından bir tık daha fazla belden kasiğa yayılıyor genelde ve karında sık sertlesmeler oluyor böyle kaburgana kadar sertleşiyor karnın bunlar kasılmalar oluyor zaten düzene girince de doğum başlamış oluyor
Akdogan70 Aytlkya kasiklarina ağrı giriyor ve karnın kasiliyor sertlesiyor yani ve doğum yaklaştıkça şiddeti artıyor ama her giren sancı 20 30 saniye içinde geçiyor 2 3 dakikada Bi 20 30 saniye süren ağrılar giriyor doğum yakınken
duriskonunannesi Aytlkya kesinlikle zaten anlıyorsun bir anormallik olduğunu ,tüm gebeliğim sancılı ve kasilmali geçti ama doğum sancısı başladığında artık ne oturabiliyordum ne de durabiliyordum sadece yürümek iyi geliyordu ve karnım sık sık sertleşip yumusuyordu
Ozdemirinannesi- Aytlkya eğer beş dakika da bir düzenli bir şekilde geliyorsa doğum sancıdır dakikası düzenli değil ise ve dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır