biranne__ Arkadaşlar önce Magnorm kullandım hem ishal yaptı hemde ağrılarım arttı. Sonra doktorum dediki devletin ödediklerinin bileşenleri hep aynı yine ishal olursun. Ocean extramag yazdı ve yine ishal oldum ama agrılarım geçti. Ben ne yapsam bilemedim ya…
Civciv53 biranne__ banada yapıyor canım ama bir süre sonra düzeliyorsun. Bana doktorum devletin karşıladıklarını önermedi kabız yapabilir diye. Riskli hamileyim kabız olmamam gerekiyor. 2 günde bir tuvalete muhakkak çıkıyorum.
yalandunyaa biranne__ ben yeni geleyim kan da magnezyum değerim düşük çıktı yarı doktora soracağım bitik haldeyim ya
Firstpreg biranne__ Magnezyum ile beraber karbonhidrat da fazlasıyla alıyorsanız o zaman ishal yapar.
1919-sultan Doktor banada bu hafta magnezyum verdı 28 haftalığım 3 gündür kullanıyorum bende ishal oluyorum valla
biranne__ Firstpreg sordum canım şimdi doktoruma ara vererek kullan dedi senin magnezyum hassasiyetin var demekki dedi