ahsenka 2li test detaylı vs dosyalarım kayboldu . Bu raporları tekrar çıkarma ihtimalim var mı bilgisi olan 🥲
F_B_B ahsenka Benimde kaybolmuştu devlete gidiyorum kontrole gittiğimde doktoruma dedim kağıtlarım kayboldu dedi sıkıntı değil sistemden kendisi baktı direk sistemde kayıtlı olduğu için sıkıntı olmuyor
Deletedmom_88 ahsenka ikili test sonuçları e nabıza düşüyor zaten diye biliyorum, doktorunuz da sistemden görebilir aynı hastanedeyse
Enfal_06 ahsenka bana dosya felan vermiyorlar ikili tarama testi ve 3 lü 4 lü içinde doktorun sisteminde gözüküyor ben özel hastaneye gidiyorum devlet hastanelerinde mi öyle acaba benden kağıtları alıyorlar kan alırken onlarda kalıyor
MorKelebek54 ahsenka yani eica edersen verirler belki hem tekrar verdiklerini nerden bilcekler ki o kadar insanla ugrasiyolar ama belki e nabizda fekan görünüyordur e nabiza felan bi nak istersen belki orda cikiyodur raporlar
ahsenka ahsenka fetal mr çektirmiştim orada bulamadılar . Buraya yazdıktan sonra mucize oldu dosyam bulundu çok şükür 💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼
kumsal__ ahsenka hastane sisteminde vardır aynı şey değil ama pataloji sonucumu bikac kere istedim cikardilar.e nabizda bazı sonuçların içeriği görünmüyor görünüyorsa sizde o şekilde çıkartabilirsiniz canim