ressamanne_ 26 haftalığım tansiyonum normalde de düşüktür 16 haftalıkken bir kez kötü olmuştum bu 2. Oldu. Gyno ferro sanol içtim sabah aç karna 7 gibi 9 gibi bir bulantı iç fenalaşması gibi şeyler yaşadım ilaçtanmı acaba hala midem de ağrı tuhaflık var ve aşırı uykum var
turkusug aç karna içtiğimde benimde midemi mahvetmişti kahvaltı yapıyorum 2 saat sonra içiyorum ilacı, ilaçtan 1 saat sonra yine yemek yiyebilirsiniz öyle rahatsız etmiyor mideyi
ressamanne_ turkusug öyle deneyeyim bide ay korkuyorum içmeyede bidaha tansiyonum düşer gibide oldu benim bulantıyla beraber