Miumiu05 Aldığım nefes sanki ciğerlerime gitmiyormuş gibi derin derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum alıyorum ama yetmiyor böyle olan var mı bebek büyüdüğü için mi oluyor yoksa doktora gitmeli miyim
Birumuttur_yasamak Miumiu05 vallahi bende öyleyim bir aydır, bıktım inanın. 14 haftalığım . Gece uyku kalmadı ağzım açık yatıyorum ağzım kuruyor burnum komple tıkanıyor ya da biri tikaliyen biri akıyor. Ne yapacağını bilemiyorum
Miumiu05 Birumuttur_yasamak burun tıkanıklığını ben de hep yaşıyorum burun damlası kullanıyorum ama bu çok daha farklı bişey ne kadar derin nefes alırsam alayım gitmiyor sanki ciğerime esnerken falan insan çok derin nefes alır ya hani anca o zaman rahat ediyorum bi anlık sonra yine geçiyor
Beyzatls Bünye iki can için çalışıgından böyle şeyler normal ben hamileliklerimi nefes darlıgından anlarım hep
Birumuttur_yasamak Miumiu05 zaten çocukluktan beri problemli benim solunum burnum falan:( inşallah bebislerimiz sağlıklı olur. Damla kullanmaktan korktum zararlı olur diye. Onları da uzun süreli kullanmamak gerek
Miumiu05 İlk gebeliğimde bunu yaşamamıştım ama bu sefer bu daralma konusu beni çok zorluyor sürekli boğuluyomuşcasına nefessiz hissediyorum kendimi Derin derin nefes almaya çalışıyorum falan 1.5 yaşında oğlum var beni taklit etmeye başladı göre göre 😂
Mugey Ben de özellikle geçen haftalarda daha çok yaşadım nefes darlığını. Şu sıralar da burun tıkanıklığı başladı. Ama artan kan hacmine bağlı olduğunu okudum.
Miumiu05 Birumuttur_yasamak ben 5 senedir otrivine kullanıyorum malesef çok uzun süre kullandım bağımlılık yaptı o olmadan nefes alamıyorum tıkandığım zaman komple nefesim gidiyor baş ağırısı yapıyor ve açılmıyor burnum ilk gebeliğimide sürekli kullanarak geçirdim :(