2612merv valla canım doğum katındakiler baya ilgili hastane biraz eski sadece. Cem hoca da çok ilgilendi anestezi uzmanı çok iyiydi güzel geçti ama ben kendimi kastığım için biraz belim ağrıdı ameliyat esnasında. Fakat ona da hemen müdahale ettiler hiç bir şey hissetmedim. Bebeğim çıktı fotoğrafını çektiler çocuk doktorları muayene etti hemen sonra koklattılar sevdim öptüm sonra odaya çıktık :)