Kızlar merhaba, öncelikle rabbim isteyen tüm annelerimize hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin 🙏 biz 4 aydır istiyoruz eşimde de bende de sorun yok çok şükür. 19 Mart olan sat kahverengi pıhtılı şekilde az az kanamam oldu normal regl olmadım ama testler yapmıştım negatifti. Bu ay 14 Nisan da regl olmam gerekiyordu bugün 5 gün oldu hala regl olmadım. Gecikmemin 2. günü erken gebelik testi yaptım ama negatifti. Bugün 5. gün gecikmem de tekrar yaptım ama yine negatif. Göğüslerim sızlıyor ve kasıklarım ara ara batıyor. Ne regl oluyorum ne de gebeyim. Bu şekilde olan var mı aranızda yardımcı olabilir misiniz rica etsem. 🙏