Dün akşam kan vermeye gittim. 820 çıkmış bana çok düşük geldi. 5+0 dedi kese görünmedi kese için en fazla 8. Haftaya kadar beklendiğini biliyorum ama kan sizce normal mi acaba içimde bir tedirginlik geldi. İlk bebegimde baya yüksek çıkmıştı 4 binlerde falandı ozman da bebeğim 6.haftalikti Rabbım isteyen herkese versin amin