Neslihankrhmt 17 haftalik olduk bugün büyük ihtimalle kız dedi değişmez herhalde değil mi kızlar 🥰birde renkli ultrasondaki şekli ile doğduğu halı çok benziyor mu sizce
Zynp12 Neslihankrhmt bizde 17. Haftada öğrendik kız olduğunu değişmez dedi artık ama detaylida net olarak kız dedi 🤭
obirannea Enfal_06 erkekler kendini çok net belli ediyor değişmez ben 13 haftalikken öğrenmiştim oğlumu
Enfal_06 obirannea evet 😂 net ben burdayım dedi yani doktor da diyor erkek benim çocuğum sen hala erkek mi diyorsun 😂🤣 emin oldum bugün