Eminebyzaa1 31+3 haftalık hamileyim aşırı derece kötü defilim ama bogazimin sol tarafı şişmiş bademcigim sağ gözüm de de çapaklanma var varmı yaşayan bebeğe zarari olur mu korkuyorum bişey de icemiyoruz geçiren varmı bu haftalarda aylarda güzel annelerim 😭
Zumrut___ Eminebyzaa1 sıcak şeyler içersen boğazına iyi gelir belki. Süt tarçın iç , bir bardak sıcak suya biraz bal biraz limon sık iç boğazına iyi gelir inşallah. Ben bunları içmiştim. Tez zamanda iyileşirsin inşallah. Hamilelikte hastalık çok zor oluyor
Biranne_64 Eminebyzaa1 ben 20 haftalığım 18.haftamdam beri gribim doktor bana bol bol su iç ballı süt iç dedi boğazını nemli bırak sürekli dedi yapıyorum ama bir türlü geçmedi birde öksürük başladı bende korkuyorum bişey olurmu bebeğe diğw ama sürekli dinlenmeye dikkat et benim bir bebeğim var pek dinlenemiyorum malesef
mom-2024 Eminebyzaa1 bol limonlu ıhlamur iç. Ama bir kaç bardak iç arka arkaya yarına bişeyin kalmaz canım. Ben çok kötü olmuştum öksürmekten altıma kaçırıyordum o derece. Ihlamur bol limon sıktım içine uyumadan yaparsan daha iyi olur. Üstünede bir kaşık pekmez içtim sonraki gün kendime geldim.
Gulkant_24 Eminebyzaa1 bende ilk hamileliğim de boyle olsun çok düşür bunda bir sey yok ama ben çörek oyunu iyice ezdim baya ama yagı çıkana kadar sonrasında üzerine organik zeytinyağı döktüm ve bal ekledim macun kıvamı alıyor ztn inan düzenli kullandım hiç bir sey olmadı çok sükür hem bebeğe kiloda yapıyor 😂