numix Bugün tam 9 haftalık oldum birkaç gündür kasık ağrım var özellikle gece uyurken oluyor. Korkuyorum biraz sizce normal mi?
yenimama numix kanama lekelenme yoksa normal o haftada ben agridan kivriliyordum ama wukur kanama falan yoktu simdi 37 haftaligim
numix yenimama Kanamam yok şükürler olsun. 4 haftalıkken hafif lekelenmem olmuştu doktorum progestan başlattı onu kullanıyorum hala