Yavru-kus sancın yok canım. Bende geçen hafta 31 de nst çektirdim 20-25 lerde çıktı hep bir tane 40 a yaklaştı. Doktora sordum o sancı değil bebeğin anlık durumundan, senin esnemenden yada herhangi bir şeyden olur dedi. Sancı bu şekilde olmazmış. Bana nst kağıdı vermedi ama sizinkine benzerdi. Sadece günlük su tüketimini arttır her saat başı içmeye çalış bir büyük bardak dedi.