Üçüncü sezaryenim olucakk. İkinci doğumda yaşadıklarımı post açıp anlatmıştım dün de özel bir hastaneye gittik rahim yapışıkkıgı olduğunu ikinci doğumda olanların da arttığını veya artacağını söyledi sana burda kan bulamayız dedi kabul etmedi fakülteye yönlendirdi. Çok tedirginim nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum internette anne ölümlerinin en büyük sebebi olarak yazıyor