Karanfill dogru mi anladim bilmiuorum. Anladigimi soyliyim. 3 ay once dogum yapmissin, 40 in cikar cikmaz da adet gormeye baslamissin. Sali gunu kanaman olmus carsamba perşembe gunu de kanama durmus. Yani aslinda regli gormeye baslamissin ama bu seferki regli gibi uzun surmedigi icin tereddütte kalmissin ve sormak istemissin. Dogru mu anladim? Ha soyle bisi var dogumdan sonraki ilk 1 yil duzensiz regli gorulmesi cok normal cankm bazen iki gun bazen cok uzun surebilir ya da hic olmassin duzensiz olur yani