Dün çok stresli ve gerildiğim bir an yaşadım basit bir tartışma veyahut genel geçer bir durum değildi ama o kısmı paylaşmak istemem. Bunun sonucunda yoğun mide bulantılarım kusmam ve kramplarım oldu. 12 hafta 4 gün falan oldum. Doktora gitmek istiyorum aslında ama doktorum biraz fazla sakin yapılı ve muhtemelen kendimi pimpiriklendirdiğimi sorgular. Ancak ben kendime telaşe ettim. Herhangi bir sorun oldu mu falan diye. Bugün de aynı şekilde çok halsizim aşırı baş ağrısı ve mide bulantım var. Bu gibi hallerde doktora gidiyor musunuz?