Kızlar ben 6 haftalık hamileyim 16 nisanda gittiğimde doktor kese var kalp atışı görünüyor ama daha çok küçük herşey normal dedi eve geldim 17 Nisan öğleden sonra kanamam oldu önce kahverengi dha sonra kırmızı lekeler hemen acile geldim acile geldiğimde kanamam artmıştı doktor yatış verdi serum dalan veriliyor benim gibi böyle olup bebeğine birşey olmadan güzel sonuç alan varmı acaba