Merhaba, ben yeni gittim kendisine. Yarım saat filan sürdü muayenesi genel olarak olumlu bir doktor. Baktığı gördüğü herşeyi açıkladı tek tek. Ölçüm aldığı yerleri filan şimdi şurayı ölçüyorum burayı ölçüyorum gibi bilgilendirme yapıyor. Yüzünden net görüntü alabilmek için uğraşıyor baya, benim oğlum bir elini sürekli alnında tuttuğu için zar zor görüntü alabildik :) çektiği fotoğrafları da klinikten çıkmadan whatsapptan attılar. Yarım saat içinde de raporunu gönderdi