Dbdmr Arkadaşlar bebeğin kafasının 2 hafta onde gittiğini soyledi doktorum. Biraz da amniyon sıvısı fazlalıgı var dedi. şeker yüklemesi yaptırmıştım normal cıktı ama doktor biraz sınırda demisti. :(
svncgldgn Dbdmr Bizim suyumuz normal karnı ve kafası önde gidiyor karnı 2 hafta önde kafası 3-4 arası değişiyor genetik olduğunu söyledi doktorumuz
Elifaktsdnr1 Dbdmr dün kontrolümüz vardı 24 haftalık kafa büyüklüğü 1 hafta önde dedi boynuna da kordonu dolamış 😟
Busranurkura Dbdmr genetik olabilir mi acaba bi çevrenize bakın sizin tarafınıza eşiniz tarafınıza bazen böyle çok oluyor sonuçta hepimizin kafa boyutu aynı değil benim mesela eşimin tarafı kafa yapısı büyük bana göre çocuğumun ki küçük ama diğer her yapı onlara benziyor tek kafası bana çekmiş ☺️ üzülmeyin sizde canınızı sıkmayın❤️
Dbdmr svncgldgn karnı da 2 hafta önde o hadi kilodan desem kafa büyüklüğünden korktum😔😔 bide amniyon fazlalığı
svncgldgn Dbdmr detaylı ultrason yaptırdıysanız, ikili testiniz riski düşükse korkmayın bence bende 3-4hafta önde olmasından korkunca doktor bana ikili temiz, detaylıda da bir sorun çıkmadı bu yapısal dedi
ezgi-esk Oğlumun son haftalarda 3-4 hafta öndeydi ama bizimki genetikti. Gerçi doğduğunda küçüçüktü kafası bana göre ama. Başka şeylerde varsa başka bir doktora daha gidin derim
konyasarmasi Bizim de aynı şekilde. Haftasıyla uyumlu giden sadece bacakları var 😂 geçen haftaya kadar karnı 4 hafta kafası 2-3 hafta öndeydi aynı şekilde şeker konusunda evet şekerim çıkmadı ama yine de dikkat etmemi söyledi doktorum. Ben de artık genetik olduğunu düşünüyorum çünkü eşim de iri doğmuş gönlümüzü ferah tutalım bir sorun olsaydı bu zamana kadar ortaya çıkardı detaylıda ya da taramalarda
svncgldgn Dbdmr o halde sizde de genetiktir durum 2 haftaya kadar çok da kafaya takmayın diyor doktorlar bizimkine bile gönül rahatlığıyla genetik dedi doktorm