merveeed ben surekli belimi usutuyorum, karnımı usutuyorum yanlarımı toparlıyor diye hamilelik oncesi de giyiyodum. Cok da rahat ediyordum. Yani kısacası ne zaman istersen o zaman giy. Benim karnım 16.haftadan sonra cıkmaya baslamıstı.o haftalarda artık normal pantolon giyemiyordum. Bir beden buyuk kıyafetler, ev icinde esimin eskileri derken 32.haftaya geldik...kısacası giy gitsin😂😂😂