Gamze08 Ne yiyorsunuz bugün şekerim olduğunu öğrendim 31 haftalık , aslında yapmak istemiyorum kan alma vs onun yerine dikkat etsem şeker az yesem yine de olmaz mı ?
mineoksuz11 Gamze08 bana diyet önerdi doktorum bazen ne kadar dikkat etsem yemesem de çıkıyor kontrollü olmakta fayda var
Gamze08 Eldgrn ya şöyle ben iyiyim com şükür birşey hissetmiyorum da Bebek için sağlık sorunu olursa tabi eikkat edicem ama iyiyim genel olarak sadece normal doğum olmaz dedi eğer dikkat etmezsen falan öyle yani ne bilim
Gamze08 mineoksuz11 Bana da diyetisyen randevu verdi Gidicem lsite yaoacak artık ama Çok zor ya Duyduğum gördüğüm kadarı ile Nasıl o kadar dikkat ederim bilmiyorum
Gamze08 Eko93 yaptım sağlık ocağında çıkmadı sonra işte başka hastanede kontrole gittim bir daha istediler 2 hafta önde diye detaylı bu sefer yaptılar şeker var dedi işte bugün
Eko93 Gamze08 himm çok garip ama ya önceden çıkmayıp nie şimdi cikiyor :( olsun düzenli yersiniz. Kendinize ölçüm cihazı alın takip edin en azindn
mineoksuz11 Gamze08 kendimiz için değil bebek için dikkat etmek zorundayız bende de hep normal çıkıyordu testlerde yemek yedikçe ama baş dönmem oluyordu hamileliktendir diyordum meğer şekerim çıkıyormuş doktordan sonra az az yerim diye bir gün 3 kaşık sadece pirinç pilavı serçe parmağım kadar beyaz ekmek yedim şekerim ona bile fırladı mahvoldum o gün daha ye deselerde yemem
Gamze08 mineoksuz11 aaa Seninki kötü oluyormuş valla ben orta boy pasta Yarısını yemek gibi yiyordum ama iyiyim yani hiç bir belirtim.yok yinede mecbur dikkat edicem artık
Gamze08 Eko93 evet bende onu dedim yoktu niye şimdi çıktı , İkinci test 3 kere kan çiçek içtim daha detaylı imiş çıkmış , Bir dahaki ay sonu doğum gözüküyor tahmini bence önce gelir yani biraz dikkat ederim az kaldı zaten