Tubademir85 herşey çok güzel gidiyordu benim doktor hep herşey Harika diyordu 17. Haftamın sonunda sıvın az olması gerekenden dedi. Kesede yırtık falan Sızdırma var mı diye suyuna bakcaz dedi alttan baktı sızdırma yokmuş. Sonra bebeğin böbreklerine bakcaz dedi kan aldılar benden iki tüp. Bir hafta dinlen güzelce su tüket yorma kendini dedi o bir hafta bana geçmek bilmedi 😕 sonuçları almaya gitmeden bir gün önce bebeğim hareket etti biz tabi çok mutlu olduk iyi heralde diye ertesi gün gittiğimizde böbrek sonuçları kötü dedi doktor ve hiç sıvı kalmadığını kalp atışı olmadığını söyledi dünya başımıza yıkıldı Rabbim kimseye yaşatmasın 🙏🏻 Hapla normal Doğum gibi aldılar bebeği melek oldu öteki dünyada bekliyor kuzum