Merve1414 merhaba, son durumunuzu merak ettim doktor ne dedi acaba? Benim de erken kasılmalarım başlamıştı, arada ve düzensiz oluyordu. Son zamanlarda sıklaştı ve regli ağrıları da eklenince doktor kontrol etti 32. Haftada suyumda biraz eksilme ve rahim ağzında kısalma tespit etti. Doğum sancıları çekmişsin dedi. Ve ben 32+5de bir gece sancıyla hastaneye yattım. Az daha geliyordu bizim kız. Kasılmaları durdurup akciğer geliştirici iğneleri yaptılar. Dün öğlen de taburcu oldum. Şimdi 33+1iz. Erken doğum yapacağım neredeyse kesinmiş. Kendi doktorun ve perinatoloğum beraber girdi muayeneye 37yi görmezsin dediler. Çalışabilir raporumu iptal ettiler. Rahim ağzı uzunluğum 17mmye düşmüş sürekli kısalıyor. Sizin de benzer öykünüz varsa ciğer geliştirici çok önemliymiş. Doktorunuza danışın ihmal etmeyin. Sağlıkla gelsin inşallah.