Ben de 34+2 yim. Kasıklarımdaki regl ağrısı ile doktora girmiştim bayramdan önce. Aynı zamanda ishal vardı. Bir şey çıkmadı her şey yolundaydı. 2 gündür yine çok şiddetlendi kasık sancılarım. İshal bir ara geçer gibi oldu ama yine başladı. Dediğiniz gibi çok fena bir karın ağrısı yapıyor. Bazen doğuracağım zannediyorum. İnsan tedirgin oluyor.