Gizem1504 çok geçmiş olsun canım ama kalp atışını duymana sevindim. Biz seninle aynıyız biliyorsun benim sat 24 şubat 7+4 olmak gerekirken 5+6 dedi nokta kadar embriyo durumunda yani gelişmemiş dedi😞 haftya gelişmesse sonlandırma yapmak lazım dedi canım sıkıldı. Dün post açtım birçok kişi sağolsun olumlu şeyler yazdı böyle olup sağlıklı ilerleyen varmış