cerenyum Kızlar 17+1 deyim bugün pıt pıt bişeyler hissediyorum içimde ♥️ Allahım ne değişik bi duygu🙏🏻
Aysegolcuk cerenyum Bende yeni hissetmeye başladım 21+6 haftalık pit pit bişeyler oluyor ve karıncalanma oluyor 😍😍 Sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah 🙏
dmngrkm cerenyum Biz de 17+3 üz ben de hissettim bgn. Acaba bebeği mi hissettim diye düşünmeden edemiyorum 🙈 ilk gebeliğim biraz erken hissetmek için diyorlar ama ne derece doğru bilemem.
Neva77 Aysegolcuk bende 18 oldum bugün seğirme şeklinde hissettim dün ama bugün karıncalanma şeklindeydi hep
cerenyum Anneolacak Hep aynı yerde değil. Ama çok hafif kıpırtılar. Bacak bacak üstüne atınca daha çok oluyor mesela
gizemmhmt Sağ yumurtalık tarafımda sertlik var gibi kızlar, hep olmuyor ama bugün var yarın yok gibi falan. 10+4 teyiz, normal mi