Lalaydnn Kızlar pazartesi transferim var ve bir vajinal fitil iki tane biri göbekten biri kalçadan iğne verdiler kalçadan olan öok can yakıyor üstüne oturup yatamıyorum resmen sizde de öyle olmuş muydu
Eylul_eylul Lalaydnn kalçadan olduğunuz iğne progestan içeriyor sanırım iğneyi olduktan sonra bi pamuğa kolonya döküp masaj yapın iyi gelir
Kediannesi1 Lalaydnn evet ama sonra gebeliğim riskli ilerleyince o iğneyi 3 günde bir olunca alıştım acıya odaklanmayın her şey güzel bir sebep için
Lalaydnn Aabbccc Progestanı vajinal alıyorum fitil gibi sabah 2 tane akşam 2 tane kalçadan vurulan iğne promester göbekten vurulan da axeparin bunlardan başka ilaç kullanmıyorum zaten ama kalçadan olan çok etkiledi yürümemi bile göbekten olan da yakıyor fazlaca
Lalaydnn Hiçbir sorun yok normalde bende çok şükür biz eşimden kaynaklı tüp bebeğe başvurduk bende bişey olmamasına rağmen tedbir amaçlı yinede iğnelerin yapılması gerekiyor 3 ay boyunca sürekli dediler gerçekten çok zor 😞
Lalaydnn Kediannesi1 Kediannesi1 kesinlikle öyle sanırım bana tutunduğunun haberini aldıktan sonra belki bende hevesle acıyı hissetmeden yapmaya devam ederim ama şuan gerçekten zor süreç