aysegullu Fotoğraf çekimi haricinde; hemşireye verilecek zıbın alt-üst veya tulum içine çorap ve battaniye… ayrıca alt-üst veya tulumdan oluşan 3takım+zıbın+çorap daha alın. 2muslin ve 1normal battaniye daha olsun yanınızda. 20bez 3alt açma örtüsü… Alt açmaları ortadan ikiye bölebilirsiniz. Pişik kremi ıslak mendil veya pamuk +pamuk kutusu…. ince bir gecelik + sabahlik… Ve 2tane pijama altı 2tisort tavsiye ederim. Fotoğraf çekimi hariç… emzirme atleti çok kullanışlı… Depend kafi kiloda pede gerek yok. Diş macunu fırçası, yüz yıkama jeli ve krem, Tarak, vücut temizle mendili, deodorant…. kendinize nevresim + bebeginkine örtü tavsiye ederim. Çikolata kolonya vs artık ne götüreceksiniz… ama ayrıca su karton bardak ve kaşık şeker kahve çöp poşeti ıslak kuru havlu olabilir sonra bsy gerekirse alınır ordan. Mama ve biberon almayın. Sezaryen de olsa normal de olsa tek yapmanız gereken sürekli emzirmek olsun. Her ihtimale karşı anne sütü kaşığı alın e bebekte var…. mama gerekirse 2dk da alınır …. hemsireler biberon isterse anne sütü kaşığını verin bebek ilk zamanlar biberona alışırsa memeyi Red eder ve sutunuz çok geç artar…. Süt sağma makinesi almayın sutunuze güvenin…ekstre Bi durum olursa eşiniz alır
…… göğüs pedine bile ihtiyaç yok hastanede ama 4adet koyun isterseniz….