Pinkyy Elifkedi bende 1numara aldım ama 0 numarada hazır olsun diye 1 paket alıcam,her koşulda kullanılır ikiz oldukları için,yetmezse tekrar alırım 0numara
Kelebek123 Ben en küçüğünden yenidoğan olanlardan almıştım. 1 paket bitince bir nunara büyüğüne geçmiştik. Çabuk büyüdükleri için. 3520 gr.doğmuştu kızım.