İlk bebeğim olduğu için bilgimiz yok herkes stok yapiyo diye yapıyoruz
Aileme söyledim gerek yok bittikçe alırsınız ne yapacaksın o kadar ıslak mendili dediler kafam karıştı
Kizlar neden ıslak mendili stok yapıyoruz?
Herkes stok yapiyo diye demin ilk defa stok yaptım
Bu arada almak isterseniz trendyolda babyturco ürünlerinde ikincisi 1tl kampanyası var ordan aldım almak isteyen varsa bakabilir