BusZeyRas İlk defa hormon veriyorum, yaşım 30, 4 yaşında kızım var dur dedim ikinciyi düşünürken hormon testi vereyim ama sonuçları biraz internette araştırınca moralim bozuldu anlayan var mı?😢
Yazmelegi_ BusZeyRas değer normal yazıyor orda ben anlamıyorum ama orda yazanı dedim anlayan çıkar inşallah
Eko93 BusZeyRas değerleriniz normal.duruyor gayet. Tsh icin belki belki bisiler yapabilirler çünkü ilk başlarda 2.5 altında olsun isteniyor hamilelikte. Ama bu değerler bence hamile kalmanıza engel degl. Amh değerinizi baktilarmi
mimar_anne BusZeyRas adetliyken mi verdiniz fsh yüksek çıkmış biraz 10 altı olması hatta 2-5 arası daha iyidir benim de 14 çıkmıştı fsh birde amh testi yaptırın yumurtalık rezerviniz de önemli
BusZeyRas Yazmelegi_ evet kuzum değer normal yazıyor ama biraz araştırınca fsh düşük mesela sanırım. Ben salı akşam adet oldum çarşamba sabah hemen kan verdim adetin ikinci günü diye. Acaba kontrol ve sonuç göstermeye ne zaman gitsem daha amh ler çıkmamış
Yazmelegi_ BusZeyRas onlar çıkınca gidin o zaman tekrar iki iş olmasın size bide bende baktım fsh değerine intertten 10 altında olursa daha iyi diyor
BusZeyRas Srp53 salı akşam adet oldum çarşamba sabah kan verdim 2.gündü canım lh daha çıkmamış haftaya hafta içi kontrole gidince hepsini gmstwrvem neden yüksek acaba fsh ya
BusZeyRas Prmdkanneee ay nedense çok canım sıkıldı bu fsh değerine falan ya moralim aşşşşırı bozuldu anlatamam😟
mimar_anne BusZeyRas canım korkulacak bir şey yok öncelikle amh ve fsh değerinle doktorun çocuk konusunda acele etmen gerektiğini söyleyecek benim amh 0.1 fsh 14 yani tüp bebekle bile zor dediler bana ama gel gelelim 4 defa doğal gebeliğim oldu ilk ikisini kaybettim pıhtılaşmam varmış 3. Hamileliğimde tüp bebek deneyecektim tedavi başlamadan hamile kaldım iğne kullandım ve oğlum oldu 16 aylık şimdi ve ikinci oğluma hamileyim 35 haftalık o yüzden stres yapılacak bir durum yok bol bol sağlıklı beslen takviye kullan ve stres yapmasan bebek çalışmalarına başla yumurta takibi yaptırmanı öneririm
BusZeyRas Srp53 ay şaka gibi tam iki katı ama ben de polikistik yok ben çok düzenli adet olurum ve daha yeni alttan muayene oldum aaaaa ben şok
mimar_anne Srp53 BusZeyRas fsh iki katı olursa değil lh yüksek olsaydı fsh dan o zaman pcos olıyor yani sende polikistik over yok canım
Srp53 BusZeyRas ama amh da normal gelmiş polikistikde ama da yüksek olur. Belki hastanenin referansıyla alakalıdır belki mevsimsel bir şeydir. Doktorunuz daha net bilgiyi verir.