Ben doğum yaptım 6 ay oldu gerçi ama . Sezeryan doğum oldu detaylı ultrasonda böbrek büyümesi vardı. Doğumda bebek doktoru gelip muayene etti bir sorun görmedi. Odada ilgi gerçektn çok iyiydi hemşireler vs hiçbir sorun yok. Bikaç gün sonra yine gittik rutin kontrole normal bi ultrason istendi bebek için. Çok uzak zamana tarih veriyolardı devlete gittik ve çok ciddi bir rahatsızlık anında ilk görüşte tespit edilip 14. Günde bebeğim küveze alındı. Diyeceğim o ki paranız karşılığnda iyi bir otel hizmeti alıyosnz sezeryan oldupm için doktorla alakalıda diyecek bişe yok görmedim bile doktoru. Ancak bu ihmal herşeyi bitirdi benm için. Önemsemediler.