Kızlar günaydın bugün tam 28 haftalık oldum ama bugun uyrken hiç rahat etemdim hep ağrım oluyor gaz sancısı gibi ama afedersiniz gazın yok yani bebeğimin suyu az gelişim geriliği var o yüzden erken doğum tanısı koydu doktorum 34. Hafat büyük ihtimalle doğumum olacak ama bu aralar sürekli bir ağrım oluyor akşama doğru karnım çok çok büyüyor sabah uyanınca küçülüyor ve hamile olduğumu hisetmiyorum hareketlerini yeni yeni hidiyorum ama endişeleniyorum bu durumu yaşayan varmı acaba