Zeyneptayfun Tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı ? Benim 17. Haftadan beri ara ara tansiyonum düşüyor doktorunuz ne önerdi ?
mrsckmkc Zeyneptayfun benim gebeliğin başından beri aynı durum. İlk haftalar özellikle 8/5 olduğu bile oluyordu
Hulo2105 Zeyneptayfun çok normal 9.6 hep benimde. 8 e düşünce uzanıyorum geçiyor ama 1 kere oldu doktoruma sordum düşük olması daha iyi dedi endişelenmeyin.
Zeyneptayfun Hulo2105 benimde 8 ila 9 oluyor genelde bir kere çok kötü oldum baş dönmesi kusma onuda acil de ki doktor fark edene kadar düzeldim aman normal olsun ben de korkmaya başladım sürekli düşünce
mrsckmkc Zeyneptayfun bir şey önermedi sadece uzun süre aç kalma dedi yüksek tansiyondansa düşük olması daha iyidir dedi