Pln1994
Kızlar doktor gökbay elpek beye giden var mı acaba doğumları hastane doktor - çalışanları nasıl bilgisi tecrübesi olanlar varsa yardımcı olabilir misiniz ?
Miss
Ben mustafa beye gidiyorum çok memnunum hastane personeli gayet iyi
Pln1994
Anladım canım peki ne zamandan beri gidiyorsun doğumları hakkında başarıları iyi dimi