Filizkrgyk Gebelik öncesi rahim dar doğumun riskli geçer gibi konuyla karşılaşan varmı öyle olup doğumu güzel geçen varmı
dogurangaplumba Filizkrgyk ilk gebeliğimde olmuştu ben hamileliğimde öğrendim normal doğum yaptım kardiyolojiden ve k.doğum prof. Onay almıştım
Ozdemirinannesi- Filizkrgyk benim çatım dar 3 farklı doktora göründüm yapamazsın bebek kalır dediler seseryan tarihi verdiler kabul etmedim kaput imzalayarak normal doğum istedim ve yaptım biraz dikişin oluyor ama doğurduğum an beneğimi kucağıma da gezdirerek emzirdim hastanede rahatlığı çok iyi
Filizkrgyk Bide normal doğum öylemi bana rahim küçük olduğu için normal doğumda olmaz dedilerrr ve düşük riski başlıyormuş son aylara 6 aylık hamileyim yurumicen etmicen dedi