Anneolsamkeske rahmin ortasında perde var mı yok mu o etkiliyor ve rahminin şekline bağlı kalp şeklindeki kısım çok mu girintili ona bağlı. Bana kalp şeklinde bebek bir tarafında duruyor, zamanl rahmin tamamına yayılmasını bekliyoruz, yayılmazsa aşağıya baskı yapar rahim ağzın açılır ve bu durumda dikiş atılacak. erken doğum riskin var denildi. Ben 20. Haftaya kadar dikiş atılacak mı diye stresle geçirdim acaba rahim ağzı açılmış mı diye hep endişedeydim. 20. Hafta geçti dikiş atılmadı. Bu kez de 28. Haftaya kadar erken doğum olacak mı, eğer 28 den önce doğarsa ya yaşamazsa diye stresle yaşadım. Şuan 36. Haftadayım. 30.haftada doktorum erken doğum yapmayacaksın bebek tam olarak yayılmış rahmine dedi ve o günden beri rahatım. Size tavsiyem farklı farklı doktorlara gitmeyin. Yakın hissettiğiniz bir doktorla devam edin. Her Doktor’un dediğine ayrı stres oluyorsunuz. Eğer rahim ortasında bi perde, zar yoksa korkmayın, hamileliğinizin tadını çıkartın. Ben çok pişmanım keşke bu kadar stres yapmasaydım gezseydim, yürüyüş yapsaydım diye. Hareketli olamadığım için 20 kilo aldım, kaslarım tembelleşti şuan zorlanıyorum. Doktorunuzu dinleyin. Bana yürüyüşünü falan yapabilirsin demişti ama başka doktor da riskin var demişti. Ben riske atamadım. Hareketli olamadım. Siz sakın olun kendinizi yormayın ama kısıtlamayın da. Tabiki doktorunuzun rahim şekli hakkında söyledikleri önemli. Benim tecrübelerim bu yönde