Mranaa Arkadaslae 23 haftalık hamileyim göbeğim acayip kaşınıyor büyüdüğü için mi acaba sürekli yagliyorum çatlak olmasın diye sırtım ve goguslerimde kasılmalar başladı bacaklarımda eklendi alerjim mi var acaba yoksa büyümeden mi
MorKelebek54 Mranaa canim artik karnin fazlasiyla hizli buyumeye basaldigi icin kasinmasi cok normal her kasimdiginda yag ile nemlendir elim sürttugu icinde kasinma hissi verir rahatlarsin ama mjtkaka yagla catlak olsun istemiyisan
Nur1806 Mranaa ben 16 haftalık hamileyim bende aynı durumdayım 12.haftadan beri. Günde 2-3 kere yağ sürüyorum. Bu aralar kaşıntım birwz hafifledi daha çok su içmeye çalışıyorum. Bol bol su iç
Alparslanmom__ Mranaa benimde öyleydi doktoruma danıştım çok baharatli acıli asitli yeme içme dedi denedim geçti şükür ondanda olablirms
Kelebekmisaliihayat Mranaa normal. Benim de 2.aydan itibaren kaşıntı başladı, karın ve sırt özellikle. Vücudun nem ihtiyacı artıyor, bebis büyüyor. Bunlardan kaynaklı kaşıntı da oluyor. Bol bol su içip nemlendirin
MorKelebek54 Mranaa gunde iki kere kullaniyosan yeterli olur ama kullandigin catlak bakim kremine gore de degisir mesela ben liirac ve meliboz catlak bakim yagi kullaniukdum (sonradan biraktim valla usendim hergun sürmeye 😂) lirerac hemen emiliyo ama meloboz bakim yag hemen emmiyo daha uzun sure vucutta kaliuyo yani baska yaglarda deneyebilirsin ama hindizdan cevizi yag da deneyebilirsin o da guzel nemlendiriyodu bende suan 37 deyim kaneimda hic catlagim yok maşallah bi ic bacaklarimda bi de kalcalarimda var karjimda hic yok tabi dogumdan sonra daha net belli olur
Ozdemirinannesi- Mranaa Allah korusun gebelik kolestasızı olabilir karaciğer enzimleri baktır alt ast ve safra asitlerine haftalardır kaşıntı ile başım nela da ama çok şükür ondan değilmiş benimki sende yaptır kaşıntıdan arkadaşımı dün doğuma aldılar acil 31 haftalık benek şuan küvezde 🥹
Melisaaltnblk Mranaa bendeee aynıyımm 22+5 deyim gün kaşıntıdan yağ sürdüm bende sanırım büyüdüğü için 🥹