Snyaydm rahim filminden ilk defa 2gun oncesimi yakınlaşma oldu.eger öyle ise belki psikolojiktir canım.ama son yakınlaşma 2gun öncesi ise olur neden olmasın nasip bazıları tek ilişki ile gebelik haberi alıyor.umarim.hamilesindir canım degilsende üzülme rahim filminden sonra ilk 3 ay gebelik olasılığı yüksek sana tavsiyem yikandigin günle beraber gün aşırı yakınlaşma yap canım stresede girme .stres gerçekten çok etkiliyo kaç doktora gittiysem çocuğun stresden olmuyo diyende oldu.he oda elimizde değil ama dilerim kucağımızi boş bırakmaz RABBİM gerçek ismin nedir dua ederim bende sana canım 🥰♥️♥️