Merhabalar arkadaşlar sezeryan doğumumun 4.günündeyim katı beslenmeye başlanmadım henüz ufak kraker tarzı bişey yedim sadece ama çok halsizlik var çorba sıvı tarzı şeylerle beslendiğim için sizler kaç gün sonra sıvı beslenmeye başladınız ve hala büyük tuvaletimi yapamadım o yüzden de yemek istemiyorum tuvalete çıkmadan katı beslenmeye başlayanlar var mı aranızda artık yemek istiyorum çok halsizleştim çünkü :(