damlafb benimki daha yeni 6 haftalık, dün sakuraya gittim çok kalabalık yok anam ben yapamam orda galiba yine özele döndük cam sakurada bı kan vermek için çok bekledik, bide randevu alamıyorum acilde bakmıyorlar sen nasıl alıyordun randevu, bide çok gergin orda çalışanlar 🫢