Ayseeee35 Merhaba bir sene olmus ama ben suan bu durumdayım sitede cok fazla yorum da göremedim sizin nasıl ilerledi sürec rahim içi darlık mı var dedi dr bana da söyledi dr ama agrı baskı olur dedi normal dogum için sorun oluyor mu bilginiz var mı