_merve11 25 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı doktor plesanta asgida ama yukarı çıkar dedi benim gibi olan varmı
ayanarta1 _merve11 banada dediler detaylida. Ama doktorum sıkıntı etme ağır işler yapmadığını sürece korkma dedi zaten planlı sezaryen olacaktım bişey farketmez senin icjn dedi ama yinede insan erken doğumdan korkuyor
_merve11 Edaa09 içim rahatladi bıraz inşallah benimkide düzelir sizin içinde hayırlı kolay bir doğum olur inşallah
Edaa09 ayanarta1 Hiç ağır bişey kaldırmadım uzandığım zamanlarda ayağımın altına yastık koydum yüksek de kaldı
ayanarta1 Edaa09 peki yürüyüş yaptınız mı ben yürüyüş yapmak istiyorum ama korkuyorum ağrılarımda oluyor bel.bacak diz ağrıları