Merhaba arkadaşlar 2 buçuk yaşında bir oğlum var normal doğum yaptım 2 ci çocuğu düşünüyoruz kadın doğuma kontrole gittim muane oldum ve doktorumun rahmimin ters olduğunu söyledi hamileliğe engel değil korkma dedi etrafımdaki insanlar büyük bayanlar özellikle rahim ters olunca çocuk sahibi olunmaz diyorlar ne yapmam lazım anlamadım bazı büyük kadınlar düzeltebiliyormuş başına böyle bir olay gelen oldu mu sizler neler yaptınız?