Kubraaaslan Kuzular yaşayan var mı aranızda tam geçiyo geri geliyo gözlerime vuruyor doktora gıtmem gerekır mı aizce
Melisaaltnblk Kubraaaslan doktoruna yazıp danış canım tansiyon takibi yaptırabilir tedbirli git ama normal olabilir bende bir dönem yaşadım geçti gebelik te normal diyorlar
Dnznrgz Kubraaaslan ben yaşadım ve yaşıyorum hala demir eksikliğine bağlı olabiliyor doktorun tek önerisi dinlenmek bol sivi tüketmek tuzlu ayran kefir içmek
Suey Tansiyon düşüklüğü çok önemli değil demişti doktorum yükselmesini onemsiyorlarmis benimde düşük hep tansiyonum gözlerime vuruyor dediğin gibi ama yinede ihmal etme tabi bir doktoruna danış